W dniu 15 stycznia 2025 roku odbyła się czternasta sesja Rady Miejskiej w Solcu nad Wisłą. Obrady otworzył Przewodniczący Rady, witając Burmistrz Miasta i Gminy, Panią Małgorzatę Szymańską, Sekretarz Miasta, Panią Roksanę Dąbrowską-Czerwonkę oraz Skarbnik Miasta, Panią Ewę Sikorską. Po potwierdzeniu obecności radnych stwierdzono, że w sesji uczestniczy 14 radnych, co pozwalało na podejmowanie prawomocnych uchwał.
Porządek obrad obejmował:
Porządek obrad został przyjęty jednogłośnie, co pozwoliło przejść do kolejnego punktu dotyczącego podjęcia uchwał.
Przewodniczący poprosił Panią Ewę Sikorską o odczytanie projektu uchwały nr 70/2024 dotyczącej zmian w wieloletniej prognozie finansowej gminy. Po przedstawieniu szczegółów uchwały, w tym zmian w załącznikach dotyczących prognozy finansowej na lata 2025-2028, przystąpiono do głosowania. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.
Następnie omówiono projekt uchwały nr 71/2024, która dotyczyła zmiany uchwały budżetowej gminy na rok 2025. Pani Ewa Sikorska przedstawiła szczegóły dotyczące zmian w planie dochodów i wydatków, w tym informacje o przychodach z grantu Cyber Bezpieczny Samorząd. Po dyskusji, w której nie zgłoszono chęci zabrania głosu, przystąpiono do głosowania. Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Ostatnim punktem obrad była uchwała nr 72/2025, dotycząca ustalenia wysokości i zasad przyznawania diet dla sołtysów. Projekt uchwały odczytała Pani Roksana Dąbrowska-Czerwonka. Po przedstawieniu zmian w uchwale z 2022 roku, przystąpiono do głosowania. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.
Po zrealizowaniu wszystkich punktów porządku obrad, Przewodniczący Rady zamknął obrady czternastej sesji Rady Miejskiej w Solcu nad Wisłą, dziękując wszystkim radnym za uczestnictwo w sesji.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.